vackrastefina1

Idag har jag varit påkläderska på en Vintagevisning på Katrinetorps Landeri

En visning till minne av H.K.H Prinsessan Lilian, beskyddare av SOS Barnbyar 1991-2013

Alla intäkter gick oavkortat till SOS Barnbyar

Det var en underbart glittrande visning av Aftonklänningar som olika socitets damer äger och har använt vid olika tillställningar genom åren.
Damer såsom H.K.H prinsessan Birgitta, Friherrinan Irma Silvferschiöld, Friherrinan Lykke von Schwerin, Friherrinan Rigmor Trolle, Grevinnan Ebba Bonde, Grevinnan Marie Piper, Grevinnan Alice Trolle- Wachtmeister och inte minst Thalitas ägare Fröken Sverige 1993 Johanna Lind Och söta Michaela Savic Fröken Sverige 2012 osv osv massor av fler fina och vackra damers vackra aftonkläder.
Och inte minst fick vi uppleva Antika vackra juveler från Kurt Ribbhagen AB i Stockholm.

Jag har lagt upp 18 bilder på Facebook, bli min vän och ta del av bilderna.
Min Facebook = Susan Mansson, ansök och bli min vän 🙂

